top of page

Nieuwe leden adviescomité 2023

Naar jaarlijkse gewoonte nemen enkele leden afscheid en treden er nieuwe leden toe tot ons adviescomité. Die wissel gebeurt steeds rond de jaarwisseling. De leden nemen een engagement voor één werkjaar, zijnde drie bijeenkomsten van het comité. De eerste vergadering van ieder werkjaar vindt plaats in mei.


Op onze website kan je de nieuwe samenstelling van het adviescomité bekijken.

Hieronder een korte voorstelling van de nieuwe leden:


Ineke Hoogmartens


Ineke is een 15-tal jaar geleden in de professionele wereld gestapt als BI-developer. Destijds niet wetende of de hele “data cultuur” zou blijven bestaan en of het “een job voor haar was?”, is gebleken dat het antwoord op beide vragen volmondig ‘Ja’ is. Intussen is ze doorgegroeid tot CDO bij Baloise Verzekeringen.






Naast de inhoud van haar job, hecht Ineke veel belang aan de cultuur van een organisatie. Het actief promoten van diversiteit op de werkvloer is een persoonlijk engagement dat Ineke graag aangaat.



Inge Lynen


Inge is sinds 25 jaar werkzaam binnen verschillende geledingen van de Vlaamse overheid (Bestuurszaken, Faciltair Bedrijf, Agentschap Personeelsontwikkeling). Momenteel is zij afdelingshoofd HR & Accountmanagement bij Digitaal Vlaanderen, het agentschap dat een centrale rol opneemt in de digitale transformatie van de Vlaamse overheid.

Vanuit haar professionele ervaring heeft Inge een breed zicht op HR, samenwerking en IT binnen de Vlaamse publieke sector.





Dimitri Devlamminck


Dimitri werkt bij BNP Paribas Fortis en is op Groep-niveau verantwoordelijk voor het datamanagement. In deze context heeft hij systemen en beleid opgezet om de verschillende entiteiten van de groep te helpen hun gegevens te beheren.

Kent de data waarmee ze werken, weet waar je het kan terug vinden, meet de kwaliteit ervan en zet indien nodig corrigerende acties op.


Dimitri werkt binnenkort vanuit Parijs.





Michel Vermaerke


Michel is een onafhankelijk bestuurder en raadgever in zowel de “for profit”, als de “not for profit” wereld met o.a. mandaten als bestuurder bij ZNA en het zorgbedrijf Antwerpen & Vlaanderen.


In vorige levens was Michel o.a. CEO bij Febelfin (van diens oprichting in 2005 tot eind 2017), secretaris generaal en general counsel bij Belgacom (1996-2004), en daarnaast o.a. ook lange tijd voorzitter van het Klara Festival en de Gentse Floraliën.


Michel heeft ook een boontje voor de Europese zaak met bijvoorbeeld een bestuursmandaat bij het Parijse association Jean Monnet (de stichter van de EU).


Zijn hart en hobby’s gaan voorts naar cultuur, natuur en al wat de mens kan inspireren aan schoonheid, goedheid en waarheid, zoals de oude Grieken in hun wijsheid reeds stelden. Michel is reeds 42 jaar samen met Katrien en samen hebben ze twee zonen en reeds een kleinzoon.



Tot slot nog even de doelstelling van ons adviescomité op een rij:

  • Optimaal afstemmen van dienstverleningsaanbod van Passwerk/TRplus op de behoeften binnen de markt;

  • Inwinnen van advies rond commerciële aanpak;

  • Opvolgen van tendensen binnen ICT en in bijzonder op ‘t vlak van software testing, software ontwikkeling, business intelligence en cyber security;

  • Inwinnen van advies rond training en development voor de consultants van Passwerk/TRplus;

  • Afstemmen van communicatie van Passwerk/TRplus naar de markt (zowel commerciële positionering als positionering naar pers toe);

  • Nagaan van business opportuniteiten voor Passwerk/TRplus binnen de markt.

Comentarios


bottom of page