Een visuele verfrissing

Een bedrijf moet groeien en dus groeit ook de visuele identiteit ervan mee. Bij Passwerk en TRplus zitten we nooit stil en zijn we voortdurend op zoek naar manieren om beide bedrijven nog beter onder de aandacht te brengen. Voor zowel het commerciële team als onze grafische vormgever is dit een creatieve uitdaging. De twee teams werken dan ook nauw met elkaar samen om tot de beste ideeën te komen.


Ondanks het feit dat de pandemie nog niet achter ons ligt, vonden we bij Passwerk/TRplus dat dit een goed moment voor een kleine visuele opfrissing is. We zijn voor een iets strakkere en toch ook frissere look gegaan die enerzijds hedendaags en toch ook tijdloos is. Er zijn wat minder toeters en bellen en er is ook een veel persoonlijker touch. We gingen deze keer zelf aan de slag om eigen beeldmateriaal te verzamelen en dit in de website te integreren om zo nog dichter bij ons doelpubliek te komen.


Gebruiksvriendelijkheid is in een digitale wereld zeker niet onbelangrijk en dus hebben we gezocht naar manieren om de website nog vlotter navigeerbaar te maken. Zo is onder meer een zoekfunctie toegevoegd en hebben alle pagina’s een duidelijke en responsieve lay-out gekregen.


Benieuwd naar het resultaat?


Neem snel een kijkje op www.passwerk.be en www.trplus.be. Alle feedback is welkom via ons contactformulier.